4 de Abril
Objectius i valors de l'educació personalitzada
Una sèrie de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”
4 de Abril
Objectius i valors de l'educació personalitzada
Una sèrie de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”
4 de Abril
Horaris:
18.00 – 19.00
Telèfon:
+34 691 15 39 83
Direcció:
Carrer de Josep Anselm Clavé, 31,
08002 Barcelona
INSCRIPCIÓ

El món s'està canviant ràpidament, i s'hi estan produint canvis en el nostre sistema educatiu. Avui dia una classe d'àlgebra ja no pot ser exactament igual que en els vells temps. Com mantenir l'interès en els estudis i ajudar a desenvolupar el pensament creatiu i exploratori als adolescents? Com es pot estimular el desig d'aprendre i convèncer que el treball en equip és una cosa molt positiva?

El 4 d'abril a les 18.00 us convidem a la conferència en línia “Objectius i valors de l'educació personalitzada”, que es realitzarà com a part d'un nou cicle de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”. La conferència serà impartida per la Doctora en Ciències Pedagògiques Elena Kazakova.

Avui dia, la humanitat sap molt més sobre el treball del cervell i sobre la influència de diversos factors a l'eficàcia de l'aprenentatge. A més, comptem amb un banc de tecnologies que poden a la pràctica i de forma massiva tenir en compte els resultats de molts anys de recerca.

Un model d'educació personalitzat es dissenya “des del resultat”: se seleccionen elements del model i tecnologies per construir-los que poden resoldre les tasques de manera efectiva. El resultat de la personalització de l'educació és el desenvolupament de la personalitat de l'aprenent.

L'educació personalitzada implica un grau d'autonomia més gran per als estudiants que necessiten prendre decisions, treballar individualment o en equip sense la guia directa del mestre. També cal una autodisciplina diària, la capacitat d'interactuar, l'experiència de l'automotivació i la motivació dels altres.

Un model d'educació personalitzat suposa que els estudiants tindran més llibertat. Els nens s'acostumen ràpidament a les noves condicions, però això no passa per si mateix, cal una feina preparatòria. La formació d'una cultura d'aprenentatge passa per diverses etapes, sobre les quals parlarem detalladament durant la primera reunió.

Elena Kazakova, supervisora científica del projecte “Plataforma de la Nova Escola”, Directora de l'Institut de Pedagogia de la Universitat Estatal de Sant Petersburg, Doctora en Ciències Pedagògiques, Professora, membre corresponent de l'Acadèmia Russa d'Educació.

La conferència es durà a terme com a part de la celebració del 300è aniversari de la primera universitat a Rússia.

La trobada es realitzarà en línia, en rus i amb traducció simultània al castellà.

Participació gratuïta amb inscripció prèvia.

4 de Abril
INSCRIPCIÓ