11 de Maig
Professor - alumne - text: la relació dels tres subjectes de l'educació
Una sèrie de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”
11 de Maig
Professor - alumne - text: la relació dels tres subjectes de l'educació
Una sèrie de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”
11 de Maig
Horaris:
18.00 – 19.00
Telèfon:
+34 691 15 39 83
Direcció:
Carrer de Josep Anselm Clavé, 31,
08002 Barcelona
INSCRIPCIÓ

El fet que el professor i l'alumne siguin els subjectes del procés educatiu, ningú no ho posa en dubte. Fins i tot aquells professors que estan acostumats a “donar material” i se sorprenen de per què els estudiants no ho “prenen”, estan d'acord amb això. Però resulta que el text de la cultura, que es converteix en tema de conversa a les classes, mostra alguns signes de subjectivitat.

El 11 de maig a les 18.00 us convidem a la conferència en línia “Professor - alumne - text: la relació dels tres subjectes de l'educació”, que es realitzarà com a part d'un nou cicle de conferències “Com ensenyar i aprendre al segle XXI”. La conferència serà impartida per Vadim Pugach, candidat a ciències pedagògiques, professor associat, membre de la Unió d'Escriptors de Sant Petersburg i la Unió d'Escriptors Russos, autor de dotze llibres.

A les investigacions modernes dedicades a l'ensenyament, es fa molta atenció a l'aspecte de les relacions entre el professor i l'alumne, que determinen tant l'efectivitat de l'aprenentatge com el futur professional de l'estudiant. El mestre és un dels principals conductors de la jove generació cap a la transició a la vida adulta.

El text de la cultura és una manera de transmetre coneixements i experiència emocional sobre els objectes del món exterior. És important per a l'educació i pot reflectir l'opinió del mestre. Al llarg de la conferència descobrirem com la visió subjectiva de l'intèrpret sobre la cultura influeix en la comprensió de la història i la pràctica.

Vadim Pugach és graduat de l'Institut Pedagògic Estatal de Leningrad A.I. Herzen; des del 1988 ha estat professor de literatura. Autor de la tesi doctoral relacionada amb els camps de les orientacions lectores dels adolescents (2005); diverses dotzenes d'articles i una sèrie de llibres sobre qüestions pedagògiques i filològiques. Ha publicat diversos llibres de poesia i la novel·la “Centauros al pont”. Actualment treballa com a professor a la Universitat Estatal de Sant Petersburg.

La conferència es durà a terme com a part de la celebració del 300è aniversari de la primera universitat a Rússia.

La trobada es realitzarà en línia, en rus i amb traducció simultània al castellà.

Participació gratuïta amb inscripció prèvia.

11 de Maig
INSCRIPCIÓ